Randka w ciemno z książką!


Hej! Dzień dobry! Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem dosyć romantycznym, ach. Otóż jak to z randkami w ciemno bywa - są one w ciemno. Odkrycie roku Krystiana, nie musicie mnie podziwiać. Dużo tekstu dzisiaj tutaj nie naklikam, a jakoś mam na to dziwną ochotę (hm, przydałaby się jakaś recenzja, co nie?). Przygotowałem dla Was kilka obrazków, które opisują daną książkę. I możecie sobie wybierać, którą chcecie przeczytać, nie zważając na okładkę, popularność, autora, wydawnictwo. Nic. Tylko treść i przekaz. No to do roboty! No i po kliknięciu w obrazek, zostaniecie przekierowani do strony Lubimy Czytać! 


Jakieś wnioski?

Przy wpisie pomagała mi przekochana Mrówka z bloga, do którego link macie tutaj. Dziękuję! ♥

20 komentarzy:

  1. Ostatnią zgadłam i pierwszą też ;) Ostatnią w zasadzie mam w planie, tą z jasnoniebieskiego kwadracika też mam w planach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, jestem w trakcie czytania i od pierwszej strony jest świetna :)

      Usuń
  2. Ale cienka jestem, zgadłam tylko ostatnią. :P Koniecznie muszę przeczytać tę z jasnoniebieskiego kwadracika, ale jeszcze nigdzie nie dorwałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czuję się zaszczycona, że mogłam wziąć w tym udział :D powtórzę jeszcze raz, świetny pomysł! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy weszłam w pierwszy kwadracik, wiedziałam, że już wszystkie będą dotyczyć lektur i nawet większość zgadłam.
    Uważam, że książki oznaczone jako "lektury szkolne" warto znać, ale mało kto chce je czytać. Cóż, szkoda, bo niektóre sa naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało mi się odgadnąć tylko ostatnią, bo dwie pierwsze były dla mnie "Szklanym Tronem"! :D

    http://suomianne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W ciemno wybrałam "Mistrza i Małgorzatę" czyli jedną z moich ulubionych powieści. Z wszystkich tu umieszczonych nie czytałam tylko "Folwarku Zwierzęcego", ale na pewno to nadrobię ;)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, ale świetny pomysł! Niestety cienka jestem i nie udało mi się odgadnąć ani jednej.
    Tak przy okazji, nominowałam Cię do pewnego TAGu, więcej informacji u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł, strasznie mi się podoba! W kilku przypadkach byłam zła, że nie pomyślałam o tych książkach, ale udało mi się zgadnąć trzy, więc to całkiem niezły wynik :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tylko Mistrza i Małgorzaty nie czytałam, choć stoi na regale i czeka na swoją kolej! A "Zbrodnia i kara" była jedną z moich ulubionych lektur <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam i czytałam większość :) <3 Niektóre lektury są naprawdę bardzo dobre, nie rozumiem tego założenia, że są 'głupie' bo tak ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sam pomysł "randki w ciemno z książką" bardzo mi się podoba. Moim zdaniem jest to lepszy pomysł na zachęcenie młodzieży, żeby sięgnęła po klasyki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam pomysł "randki w ciemno z książką" bardzo mi się podoba. Moim zdaniem jest to lepszy pomysł na zachęcenie młodzieży, żeby sięgnęła po klasyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Jeśli masz wolną chwilę wpadnij na mojego bloga, którego prowadzę z przyjaciółką i zostaw po sobie ślad, byłoby nam bardzo miło :) http://czytajacechochliki.blogspot.com/ ~Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah. Śmieszny zbieg okoliczności. Od ok. miesiąca przygotowuję ze szkolnym kółkiem bibliotecznym małe wydarzenie "Randka w ciemno!... z książką" które odbędzie się juro :D

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa, zrobiłam sobie powórkę z lektur licealnych :) dziękuję, bardzo mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń